Als u de huur niet kunt betalen

Kunt u uw woonlasten, zoals de huur, servicekosten of stookkosten, niet voor de eerste van de maand betalen? Neem dan contact met ons op, wij helpen u een oplossing te vinden. Bel ons op (070) 250 70 70 of vul het contactformulier in. We kunnen u alleen helpen als u ons laat weten dat het u niet lukt om te betalen.

Afspraken over een betalingsachterstand

Tijdens de afspraak over uw betalingsachterstand spreken we bijvoorbeeld af dat u de achterstand in delen betaalt. We kijken hierbij naar uw betalingsverleden. Als dit niet lukt , brengen we u in contact met organisaties die u kunnen helpen bij het aflossen van schulden.

Voorkom extra kosten

Heeft u een betalingsregeling? Betaal dan op tijd. Of neem contact met ons op. Zo voorkomt u dat we een deurwaarder inschakelen. Dit kost onnodig extra geld en is voor uw rekening.
Let op: sinds 1 mei 2017 ontvangt u geen acceptgiro meer voor uw maandbedrag. U zorgt zelf voor betaling. Heeft u een automatische incasso voor uw huur? Dan wordt uw maandbedrag automatisch afgeschreven.