Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een storing melden?

Een storing in de collectieve installatie (blokverwarming) van uw woongebouw is vervelend. Maar kan gebeuren. Meld het dan zo spoedig mogelijk.

  1. Meld een storing direct bij de installateur. U vindt deze op uw meterkastkaart of het overzicht met 'Belangrijke telefoonnummers' dat u heeft gekregen.
  2. De installateur neemt uw storingsmelding aan, registreert uw telefoontje en de gegevens van uw woongebouw. Het registratiemoment is de begintijd van de storing: moment A.
  3. De installateur onderneemt direct actie en stuurt een onderhoudsmonteur naar uw woongebouw.
  4. Als de onderhoudsmonteur de storing heeft verholpen, meldt hij de storing af. Dit noemen we moment B.
  5. De installateur meldt ons de storing, het moment waarop de storing werd geregistreerd (moment A) en de afmelding (moment B).
  6. Haag Wonen controleert dan of u een vergoeding krijgt en betaalt deze aan alle bewoners van het woongebouw. Dus ook als u niet zelf de storing hebt gemeld.