Huurders kijken mee bij reparatieproces

Wat gebeurt er bij Haag Wonen zodra een reparatieverzoek binnenkomt? Een aantal huurders was op bezoek om dat met eigen ogen te zien. Bewoner Paul Mulders babbelt erover met opzichter Joop van der Putten.

Joop: “Hoe kijkt u erop terug?”

Paul: “Fijn dat we konden meekijken en meedenken. Ik heb bewondering voor de medewerkers. Ze gaan goed om met problemen waarover mensen bellen en leven zich goed in.”

Joop: ''Een medewerker moet soms best een dikke huid hebben."

Paul: 'Dat geloof ik graag. Schelden hoort niet.''

Joop: “U bent ook met een opzichter op pad geweest. Hoe vond u dat?”

Paul: “Boeiend! In één woning was de badkamer heel netjes vervangen. De bewoner was zeer tevreden. Ik heb vroeger zelf veel geklust, dus kan het best goed beoordelen.''

Joop: ''Hoe vindt u het dat Haag Wonen zo'n dag organiseerde?''

Paul: ''Heel interessant. Ik heb veel belangstelling voor het werk van Haag Wonen. Ik ben lid van een bewonerscommissie. Het is dus handig als ik goed op de hoogte ben.''

Joop: 'Vindt u dat Haag Wonen vaker zo'n dag moet organiseren?''

Paul: ''Jazeker. Je krijgt meer begrip voor elkaar. En het is nog leuk ook!”