Direct naar de content

Belangrijk bericht over betaling huur januari

Vanwege een technische storing, ontvang je de e-mail of brief over betaling van je huur en servicekosten van januari een paar dagen later dan je normaal van ons gewend bent. Hieronder lees je wat dit voor jou betekent.

Krijg je maandelijks een e-mail met een betaallink voor de huur? 

Door de storing is deze e-mail vertraagd. Deze e-mail ontvang je rond 27 december. De e-mail werkt hetzelfde als altijd. Het kan zijn dat het bedrag afwijkt van de eerdere huur. Dat komt omdat per 1 januari de servicekosten zijn aangepast. De brief met uitleg staat op MijnHaagWonen.nl. Deze brief is ook onderweg en wordt hopelijk in de komende dagen bezorgd. Hierin lees je alle uitleg over de nieuwe servicekosten per 1 januari 2024. Door de storing is deze brief later dan verwacht.   

Krijg je maandelijks een brief om de huur handmatig over te maken?

Door de storing is deze brief vertraagd. Deze brief ontvang je rond 27 december. Het kan zijn dat het bedrag afwijkt van de eerdere huur. Dat komt omdat per 1 januari de servicekosten zijn aangepast. De brief met uitleg staat op MijnHaagWonen.nl. Deze brief is ook onderweg en wordt hopelijk in de komende dagen bezorgd. Hierin lees je alle uitleg over de nieuwe servicekosten per 1 januari 2024. Door de storing is deze brief later dan verwacht.   

Maak je gebruik van een automatische incasso? 

De huur voor januari schrijven we op de gebruikelijke datum af. Het kan zijn dat het bedrag afwijkt van de eerdere huur. Dat komt omdat per 1 januari de servicekosten zijn aangepast. De brief met uitleg staat op MijnHaagWonen.nl. Deze brief is ook onderweg en wordt hopelijk in de komende dagen bezorgd. Hierin lees je alle uitleg over de nieuwe servicekosten per 1 januari 2024. Door de storing is deze brief later dan verwacht.   

Per januari kunnen de servicekosten veranderen 

Ieder jaar bekijken wij of de maandelijkse servicekosten nog genoeg zijn voor het volgende jaar. Hierover informeren wij je graag goed en op tijd. Helaas was er een storing in het systeem, waardoor de brief vertraagd is. Deze brief met uitleg staat op MijnHaagWonen.nl. Deze brief is ook onderweg en wordt hopelijk in de komende dagen bezorgd. Hierin lees je alle uitleg over de nieuwe servicekosten per 1 januari 2024.

×

Spoedlijn minder goed bereikbaar
Onze spoedlijn is minder goed bereikbaar vanwege drukte op de lijn. Dat zorgt voor lange wachttijden. Het duurt daarom helaas even voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vooral vanaf de vrijdagmiddag en gedurende weekenden kunnen wachttijden oplopen. Hou hier rekening mee als je de spoedlijn belt.

Géén dringende spoed en kan je vraag of melding wachten?
Bel ons dan de eerstvolgende werkdag tijdens de normale openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Onze excuses voor het ongemak.