Haag Wonen is er om je te helpen. Dit willen wij zo goed mogelijk doen. Heb je toch een klacht over Haag Wonen? Vul het formulier ik heb een klacht over Haag Wonen in.
Hoe werkt het dan? We registreren de klacht en je ontvangt een bevestiging. Daarna beoordelen wij de klacht. Misschien vragen we nog om extra informatie of doen we onderzoek. Binnen 20 werkdagen reageren we schriftelijk op de klacht. En kunnen wij het probleem mogelijk oplossen. We leren graag van jouw klacht. Zo kunnen we het in de toekomst beter doen.
Ben je woningzoekende en ben je niet tevreden over onze afhandeling van je klacht over de verhuur of toewijzing van een woning? Dien dan je klacht in bij de Regionale Klachtencommissie Wonen Haaglanden.
Reageren wij volgens jou niet of niet goed op je klacht? Vraag de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland om hulp. Op hun website vind je meer informatie hoe ze je kunnen helpen.