Direct naar de content
Bobbi het vogeltje

Wat moet ik doen bij schade die door Haag Wonen is ontstaan?

Als je vindt dat Haag Wonen degene is die moet betalen voor de schade aan je spullen, dan kun je ons aansprakelijk stellen. Dit doe je zo:
1. Vul het schadeformulier in op onze website.
2. Leg uit waarom wij aansprakelijk zijn.
3. Stuur foto’s van de schade mee.
4. Stuur de afwijzing van je verzekeraar mee.
5. Wij nemen je formulier in behandeling en doen een huisbezoek als dat nodig is.
×

Spoedlijn minder goed bereikbaar
Onze spoedlijn is minder goed bereikbaar vanwege drukte op de lijn. Dat zorgt voor lange wachttijden. Het duurt daarom helaas even voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vooral vanaf de vrijdagmiddag en gedurende weekenden kunnen wachttijden oplopen. Hou hier rekening mee als je de spoedlijn belt.

Géén dringende spoed en kan je vraag of melding wachten?
Bel ons dan de eerstvolgende werkdag tijdens de normale openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Onze excuses voor het ongemak.