Persoonlijke zaken regelen

Wat kan ik regelen op MijnHaagWonen.nl?
Met MijnHaagWonen.nl heeft u altijd en overal inzicht in uw gegevens, contracten en betalingen. Ook kunt u veel zaken regelen op het moment dat het u uitkomt.

Bijvoorbeeld:
  • een reparatieverzoek indienen;
  • de huur betalen;
  • een vraag stellen en het antwoord lezen;
  • uw telefoonnummer of e-mailadres aanpassen;
  • uw huurgegevenscontract bekijken;
  • uw post overzichtelijk bij elkaar.
Is het nodig om in te loggen in MijnHaagWonen.nl? 
Ja, dat is nodig. Uw persoonlijke gegevens en de gegevens over uw woning staan in dit account. U kunt deze gegevens bekijken en wijzigen door in te loggen.

Wat zijn de voordelen van MijnHaagWonen.nl? 
U gebruikt MijnHaagWonen.nl op een moment dat het u uitkomt. Gewoon vanuit uw eigen luie stoel. En als u bijvoorbeeld een reparatieverzoek doet, dan kunt u meteen zelf een afspraak plannen met een monteur. U hoeft ook niet meer te wachten aan de telefoon.

De persoonlijke gegevens in mijn account kloppen niet. Wat moet ik doen? 
Als u ingelogd bent, kunt u onder ‘Mijn gegevens’ uw persoons- en contactgegevens aanpassen. Dit doet u door op het potloodje te klikken. Als u andere gegevens aan wilt passen, kunt u een nieuw contactmoment aanmaken. Dit doet u via 'Mijn contact'. Haag Wonen past dan voor u de gegevens aan.