Persoonlijke zaken regelen

Wat kan ik regelen op MijnHaagWonen.nl?
Met MijnHaagWonen.nl heeft u altijd en overal inzicht in uw gegevens, contracten en betalingen. Ook kunt u veel zaken regelen op het moment dat het u uitkomt.

Bijvoorbeeld:
  • een reparatieverzoek indienen;
  • de huur betalen;
  • een vraag stellen en het antwoord lezen;
  • uw telefoonnummer of e-mailadres aanpassen;
  • uw huurgegevenscontract bekijken;
  • uw post overzichtelijk bij elkaar.

Is het nodig om in te loggen in MijnHaagWonen.nl? 
Ja, dat is nodig. Uw persoonlijke gegevens en de gegevens over uw woning staan in dit account. U kunt deze gegevens bekijken en wijzigen door in te loggen.

Wat zijn de voordelen van MijnHaagWonen.nl? 
U gebruikt MijnHaagWonen.nl op een moment dat het u uitkomt. Gewoon vanuit uw eigen luie stoel. En als u bijvoorbeeld een reparatieverzoek doet, dan kunt u meteen zelf een afspraak plannen met een monteur. U hoeft ook niet meer te wachten aan de telefoon.

De persoonlijke gegevens in mijn account kloppen niet. Wat moet ik doen? 
Als u ingelogd bent, kunt u onder ‘Mijn gegevens’ uw persoons- en contactgegevens aanpassen. Dit doet u door op het potloodje te klikken. Als u andere gegevens aan wilt passen, kunt u een nieuw contactmoment aanmaken. Dit doet u via 'Mijn contact'. Haag Wonen past dan voor u de gegevens aan. 

Kan ik de gegevens van mijn medehuurder zien op mijnHaagWonen?
Nee, dat kan niet. Deze gegevens zijn niet beschikbaar op mijnHaagWonen.nl

Waarom zie ik reparatiemeldingen van mijn buren?
Reparaties van algemene meldingen, zoals een gezamenlijke voordeur in een woongebouw, zijn voor alle bewoners van het woongebouw in te zien op Mijnhaagwonen.nl. Daarom staan ze ook in uw overzicht. U ziet dan dat de storing al gemeld is, en u hoeft zelf hierop geen actie te ondernemen.