Direct naar de content

Schade melden

Je hebt schade. Bijvoorbeeld waterschade aan jouw vloer of meubels door een lekkage. Dat wil je snel oplossen. Neem contact op met je inboedelverzekeraar. Deze schade valt namelijk onder de inboedelverzekering. Hiervoor is Haag Wonen niet aansprakelijk.

Ben je niet verzekerd of vergoedt jouw verzekeraar de schade niet?
Dan komen deze kosten helaas voor jouw eigen rekening. Vind je dat Haag Wonen aansprakelijk is voor de schade? Vul dan dit schadeformulier in. Upload jouw foto’s, de afwijzing van de verzekeraar en andere documenten. Wij kijken dan of Haag Wonen de schade vergoedt. Na ontvangst van dit formulier nemen wij contact met je op. Als het nodig is, komen wij bij je langs om de schade te bekijken.

De velden waar je de schade kunt melden, worden zichtbaar nadat je de andere velden hebt ingevuld.

×

Spoedlijn minder goed bereikbaar
Onze spoedlijn is minder goed bereikbaar vanwege drukte op de lijn. Dat zorgt voor lange wachttijden. Het duurt daarom helaas even voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vooral vanaf de vrijdagmiddag en gedurende weekenden kunnen wachttijden oplopen. Hou hier rekening mee als je de spoedlijn belt.

Géén dringende spoed en kan je vraag of melding wachten?
Bel ons dan de eerstvolgende werkdag tijdens de normale openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Onze excuses voor het ongemak.