“Bij alles wat wij doen, staat de huurder centraal”
Fatima: “Ik ben verantwoordelijk voor het mede-organiseren, faciliteren en verbeteren van ons klantcontactcentrum (kcc): dé plek waar huurders terechtkomen als ze contact opnemen met Haag Wonen. Bij alles wat we doen, staat de huurder centraal. Maar ook onze eigen collega’s, die voor een vraag of advies aankloppen bij het kcc.”
“Iedere dag is anders. Dat maakt het uitdagend”
“In mijn functie zit veel afwisseling. Ik heb nauw contact met aannemers en collega’s binnen de hele organisatie. Ik ben onder andere verantwoordelijk voor het maken van het rooster, de klachtenafhandeling, het aansturen van het team en het coachen van mijn naaste collega’s. Wat ik leuk vind aan mijn functie is de hectiek. En het coachen van de collega’s uit mijn team. Iedere dag is anders. Dat maakt het voor mij uitdagend.”
“Als je kansen pakt, kun je ver komen”
Ik vind het belangrijk om mezelf te blijven ontwikkelen, want je bent nooit uitgeleerd. Haag Wonen biedt veel kansen. Je moet ze wel zelf pakken. Zo heb ik mezelf laatst opgegeven als schrijfcoach. Daarvoor mocht ik een verdiepende training volgen. Nu coach ik binnen mijn team collega’s bij het schrijven van teksten. Als je de kansen pakt die je kunt krijgen, kun je ver komen bij Haag Wonen.”