Medewerker Klant Contact Centrum

Fatima: “De afwisseling die mijn functie biedt, spreekt mij het meest aan. Soms heb ik persoonlijk contact met de huurders aan de balie, een andere keer telefonisch of digitaal."

"Je betekent echt iets voor die mensen, en soms bied ik ze een luisterend oor. Daarvoor moet je je wel goed kunnen inleven in de huurder. Niet alleen volgens protocol werken, maar empathie tonen.

Er zit een psychologisch aspect in mijn functie. Je hebt te maken met emoties van huurders, en soms zelfs met agressie. Daarvoor moet je wel stevig in je schoenen staan. Ik zie het als een uitdaging om die personen rustig te krijgen. Iemand komt namelijk niet zomaar met een emotie binnen. Daar gaat een heel verhaal aan vooraf. En als ik die persoon dan geholpen en tevreden de deur uit krijg, sluit ik mijn werkdag ook met een goed gevoel af.

WEB_sRGB_20190723_Haagwonen_1261-(1).jpg

“Iemand komt niet zomaar met een emotie binnen. Daar gaat een heel verhaal aan vooraf.”

Binnen mijn team heerst er een ontzettend goede sfeer. Dat is mede dankzij de positieve aansturing van de teamleidster. Dat is zo een fijn mens! Alle collega’s binnen Haag Wonen zijn down to earth. Er hangt een informele sfeer. Daardoor voel me thuis als ik aan het werk ben en dat vind ik belangrijk.

Je moet jezelf blijven ontwikkelen, vind ik. Haag Wonen biedt mij die kansen. Maar je moet ze wel zelf pakken. Zo heb ik mezelf laatst opgegeven als schrijfcoach. Daar mocht ik een verdiepende training voor volgen. Nu coach ik binnen mijn team mijn collega’s bij het schrijven van teksten. Als je de kansen pakt die je kunt krijgen, kun je naar mijn idee ver komen bij Haag Wonen.”