Direct naar de content

Iemand machtigen om je huurzaken te regelen

Heb je hulp nodig van een familielid, partner of iemand anders bij het regelen van je huurzaken? Met een volmacht geef je iemand toestemming dit namens jou te doen.

De machtiging regel je door het formulier in te vullen, te ondertekenen en naar ons toe te sturen. Wij registreren in onze administratie dat de persoon gemachtigd is. Neemt de persoon die je hebt gemachtigd contact met ons op? Dan controleren wij of wij met de juiste persoon te maken hebben.

Download formulier

Bobbi het vogeltje
Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
mijnHaagWonen is jouw persoonlijke omgeving om dingen te regelen en inzien voor je huurwoning, parkeerplaats of berging. Je kunt hier:
  • Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
  • Een reparatieafspraak maken, wijzigen of annuleren.
  • Je huur betalen.
  • Onder voorwaarden een betaalafspraak maken.
  • Je betaalgegevens aanpassen.
  • Je huur opzeggen.
  • Wijzigingen in je persoonlijke situatie doorgeven.
  • Een woningaanpassing aanvragen.
  • Post van Haag Wonen bekijken.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Via mijnHaagWonen vraag je zelf jouw aanmeldgegevens aan. Je krijgt dan een e-mail met een naam en unieke code. Vul deze gegevens in samen met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Activeer je account door op de link in de bevestigingse-mail te klikken.

Ontvang je geen e-mail met aanmeldgegevens? Dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens van jou. Bel ons op(070) 250 70 70 zodat we samen jouw gegevens kunnen controleren.

Aanmeldgegevens ontvangen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen