Direct naar de content

Reparatie aanvragen

Is er iets kapot? Wat vervelend! Wij komen het graag voor je maken. Lees hier hoe je een reparatie aanvraagt.

Zelf online een reparatie plannen

Op mijnHaagWonen plan je zelf online een reparatie. Je kiest de datum en tijd die jou het beste uitkomt.

mijnHaagWonen

Bellen voor een afspraak

Bel (070) 250 70 70 en kies optie 1 in het menu. Je bereikt ons van maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Spoedreparatie

Heb je in de avonden of weekenden een spoedgeval zoals inbraak, lekkage, problemen met het gas of een gevaarlijke situatie met elektriciteit? Bel meteen (070) 250 70 70 en kies optie 1 in het menu. Onze spoeddienst komt je zo snel mogelijk helpen. 

Als de schade je eigen schuld is

Het kan zijn dat je zelf per ongeluk iets hebt kapotgemaakt. Je zorgt dan zelf voor reparatie of vervanging. Schade kan ontstaan omdat je niet goed hebt opgelet of op een onvoorzichtige manier met iets bent omgegaan. Bijvoorbeeld als je je sleutels binnen laat liggen en je daarom een nieuw slot nodig hebt. Of als tijdens je vakantie de leidingen van je verwarming zijn bevroren. Ook als je dingen expres kapot maakt, repareer en betaal je zelf de schade. 

Wat wij doen en wat je zelf doet

Weet je niet zeker of wij iets voor je moeten maken of dat je dit zelf doet? Dat lees je op de pagina Onderhoud door Haag Wonen en de pagina Zelf onderhouden. Wil je graag zelf iets veranderen aan je huurwoning? Lees op de pagina Zelf klussen wat je meteen mag doen en waarvoor je eerst toestemming aan ons vraagt. 

Bobbi het vogeltje

Vragen over reparatie en onderhoud

Hoe vraag ik een nieuwe meterkastkaart aan?

Je hebt bij de inspectie van je nieuwe huurwoning een meterkastkaart gekregen. Hierop staat een lijst van de materialen in je woning waar asbest in zit. Ben je hem kwijt? Dan vraag je bij ons een nieuwe meterkastkaart aan.

Meterkastkaart aanvragen

Hoe vraag ik een reparatie aan na brand?

Wat vervelend dat er brand was in je huis. Heb je schade aan je huurwoning? Bel ons via (070) 250 70 70 en kies optie 1. Dan helpen wij je met het repareren van je woning. Je herstelt en betaalt zelf schade aan je spullen en meubels. Ook ruim je zelf verbrande spullen op of belt hiervoor het grofvuil van de gemeente. Heb je een inboedelverzekering? Dan ben je verzekerd tegen brandschade aan je spullen en meubels. Neem contact op met je verzekering om de schade te melden.

Hoe doe ik met spoed een reparatieverzoek na inbraak? 

Soms is er schade aan je huis na inbraak. De voordeur kan bijvoorbeeld niet meer dicht. Dan vraag je met spoed een reparatieverzoek aan. Dit kan altijd, ook in de avond, nacht en het weekend. Bel ons op (070) 250 70 70 en kies 1 in het keuzemenu. Onze spoeddienst zorgt ervoor dat monteurs de schade snel maken.

Er komt een monteur, maar ik ben ziek. Wat nu?

Heb je een afspraak met een monteur voor een reparatie, maar ben je ziek of heb je klachten die passen bij corona? Dan vinden we het fijn als je de afspraak verplaatst. Bel ons op (070) 250 70 70 en kies optie 1. Komt de monteur bij je en merkt deze dat je ziek bent? Dan kan de monteur er zelf voor kiezen om op een ander moment terug te komen.

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
mijnHaagWonen is jouw persoonlijke omgeving om dingen te regelen en inzien voor je huurwoning. Je kunt hier:
  • Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
  • Een reparatieverzoek doen.
  • Je huur betalen.
  • Onder voorwaarden een belafspraak maken.
  • Een woningaanpassing aanvragen.
  • Post van Haag Wonen bekijken.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Vul het aanmeldformulier in. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Of bel ons op (070) 250 70 70.

Aanmeldformulier invullen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen

×

Spoedlijn minder goed bereikbaar
Onze spoedlijn is minder goed bereikbaar vanwege drukte op de lijn. Dat zorgt voor lange wachttijden. Het duurt daarom helaas even voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vooral vanaf de vrijdagmiddag en gedurende weekenden kunnen wachttijden oplopen. Hou hier rekening mee als je de spoedlijn belt.

Géén dringende spoed en kan je vraag of melding wachten?
Bel ons dan de eerstvolgende werkdag tijdens de normale openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Onze excuses voor het ongemak.