Overlast melden
Overlast van je buren of mensen in de omgeving is natuurlijk niet leuk. Lees wat je hieraan kunt doen. Voel je je onveilig? Bel de politie op 0900 88 44
Schade
Heb je schade aan je huis of aan de spullen in je huis? Lees in welke gevallen wij dit repareren en betalen en wanneer je dit zelf doet.
Vuile en onveilige woonomgeving melden
Is het vies rond jouw huis of woongebouw of is er een onveilige situatie door spullen of (gebrek aan) onderhoud? Meld het bij ons.
Woonfraude melden
Woonfraude betekent dat een huurder zich niet aan de regels houdt. Denk je dat iemand misbruik maakt van een huurwoning, of vermoed je een wietkwekerij of drugsproductie in een huurwoning? Meld dit bij ons.
Klacht indienen over Haag Wonen
Haag Wonen is er om je te helpen. Dit willen wij zo goed mogelijk doen. Heb je toch een klacht over Haag Wonen? Ben je bijvoorbeeld niet netjes te woord gestaan of reageren we niet op je mails? Stuur ons je klacht met onderstaand klachtenformulier.
Hoe werkt het dan? We registreren de klacht en je ontvangt een bevestiging. Daarna beoordelen wij de klacht. Misschien vragen we nog om extra informatie of doen we onderzoek. Binnen 20 werkdagen reageren we schriftelijk op de klacht. En kunnen wij het probleem mogelijk oplossen.
Klacht indienen over de service van Haag Wonen
Komen we er samen niet uit?
Vraag de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland om hulp. Op hun website vind je meer informatie hoe ze je kunnen helpen. Ben je woningzoekende en ben je niet tevreden over onze afhandeling van je klacht over de verhuur of toewijzing van een woning? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden (RKWH).
Fraude of misstanden melden bij Haag Wonen
Haag Wonen werkt eerlijk en betrouwbaar. Heb je te maken met een situatie waarbij Haag Wonen zich niet aan de regels houdt? Dan willen we dat graag weten. Bijvoorbeeld een vermoeden van fraude bij de toewijzing van een woning of ongewenst gedrag door onze medewerkers? Meld dit bij ons.
Hoe werkt het dan? We nemen meldingen over fraude en misstanden heel serieus. Daarom registreren we de melding en ontvang je een bevestiging. Daarna beoordelen we de melding. Misschien vragen we nog om extra informatie. Als het kan en nodig is, dan doen we onderzoek. Binnen drie maanden hoor je van ons wat er met de melding is gebeurd.
Vragen over mijnHaagWonen
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
- Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren.
- Je huur opzeggen.
- Overlast melden.
- Je betaalwijze en betaalgegevens aanpassen.
- Contact met ons opnemen.
Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?
Via mijnHaagWonen vraag je zelf jouw aanmeldgegevens aan. Je krijgt dan een e-mail met een naam en unieke code. Vul deze gegevens in samen met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Activeer je account door op de link in de bevestigingse-mail te klikken.
Ontvang je geen e-mail met aanmeldgegevens? Dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens van jou. Bel ons op(070) 250 70 70 zodat we samen jouw gegevens kunnen controleren.
Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ontvang je van ons geen sms met verificatiecode? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.
Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?
Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.
- Log in op mijnHaagWonen.
- Ga naar mijn gegevens.
- Klik op het potloodje.
- Verander je gegevens.
- Klik op het vinkje.
Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons.
Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?
Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens. Je gebruikt dus beiden hetzelfde account.
Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?
Via ‘Mijn contact’ op mijnHaagWonen klik je op het plusje naast ‘Contact opnemen’. Geef in je bericht aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.