Direct naar de content

Ik wil iets melden

Wil je overlast, schade of fraude melden? Of heb je een klacht over je woonomgeving of Haag Wonen? Lees hier wat je moet doen.

Overlast melden

Overlast van je buren of mensen in de omgeving is natuurlijk niet leuk. Lees wat je hieraan kunt doen. Voel je je onveilig? Bel de politie op 0900 88 44

Overlast melden

Schade

Heb je schade aan je huis of aan de spullen in je huis? Lees in welke gevallen wij dit repareren en betalen en wanneer je dit zelf doet.

Schade aan of in je huurwoning

Vuile en onveilige woonomgeving melden

Is het vies rond jouw huis of woongebouw of is er een onveilige situatie door spullen of (gebrek aan) onderhoud? Meld het bij ons. 

Vuile en onveilige woonomgeving melden

Woonfraude melden

Fraude betekent dat een huurder zich niet aan de regels houdt. Denk je dat iemand misbruik maakt van een huurwoning, of vermoed je een wietkwekerij of drugsproductie in een huurwoning? Meld dit bij ons. 

Woonfraude melden

Klacht indienen over Haag Wonen

Haag Wonen is er om je te helpen. Dit willen wij zo goed mogelijk doen. Heb je toch een klacht over Haag Wonen? Stuur ons je klacht met onderstaand klachtenformulier.

Hoe werkt het dan? We registreren de klacht en je ontvangt een bevestiging. Daarna beoordelen wij de klacht. Misschien vragen we nog om extra informatie of doen we onderzoek. Binnen 20 werkdagen reageren we schriftelijk op de klacht. En kunnen wij het probleem mogelijk oplossen.

Klacht indienen over Haag Wonen

Komen we er samen niet uit?
Vraag de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland om hulp. Op hun website vind je meer informatie hoe ze je kunnen helpen. Ben je woningzoekende en ben je niet tevreden over onze afhandeling van je klacht over de verhuur of toewijzing van een woning? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden (RKWH)

Bobbi het vogeltje

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
mijnHaagWonen is jouw persoonlijke omgeving om dingen te regelen en inzien voor je huurwoning. Je kunt hier:
  • Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
  • Een reparatieverzoek doen.
  • Je huur betalen.
  • Onder voorwaarden een belafspraak maken.
  • Een woningaanpassing aanvragen.
  • Post van Haag Wonen bekijken.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Vul het aanmeldformulier in. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Of bel ons op (070) 250 70 70.

Aanmeldformulier invullen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen