Direct naar de content

Klacht indienen over Haag Wonen

Wij proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar soms gaat er iets mis. Als je ontevreden bent, laat het ons dan weten. Zo kunnen wij het probleem oplossen. We leren graag van jouw klacht. Zo kunnen we het in de toekomst beter doen. 

Hoe werkt het dan? We registreren de klacht en je ontvangt een bevestiging. Daarna beoordelen wij de klacht. Misschien vragen we nog om extra informatie of doen we onderzoek. Binnen 20 werkdagen reageren we schriftelijk op de klacht. En kunnen wij het probleem mogelijk oplossen.

Jouw gegevens

Jouw klacht

Heb je jouw klacht eerder ingediend?(Vereist)


Geef toestemming om jouw gegevens te verwerken(Vereist)

Lees de privacyverklaring voor meer informatie.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

×

Wij zijn momenteel gesloten. Vanaf dinsdag 22 april zijn we weer open op onze reguliere tijden.

Kan jouw vraag niet wachten? Onze spoedlijn is bereikbaar via  (070) 250 70 70

Onze excuses voor het ongemak.