Direct naar de content

Mijn huur

We vertellen je graag alles over hoe je huur betaalt, de huurprijs van je huurwoning, hoe je huurtoeslag krijgt en meer.

Huur betalen

Ieder maand betaal je huur voor je huurwoning. Dit kan automatisch. Zo betaal je makkelijk en op tijd. Lees hoe en wanneer je de huur betaalt.  

Huur betalen

Huurprijs

De huurprijs van een huurwoning bestaat uit verschillende kosten. Lees welke kosten dit zijn en hoe het werkt met het betalen van een voorschot.

Huurprijs

Huurtoeslag

Huurtoeslag is geld dat de overheid geeft aan mensen die te weinig verdienen om de huur te betalen. Lees hoe het werkt.

Huurtoeslag

Jaarlijkse aanpassing huurprijs

Ieder jaar bepalen we de huurprijs opnieuw. We leggen uit waarom dit is, wanneer de aanpassing ingaat en wat je kunt doen als je het er niet mee eens bent.  

Jaarlijkse aanpassing huurprijs

Bezwaar huurverhoging

Ben je het niet eens met de verhoging van de huurprijs? Maak dan bezwaar voor 1 juli.

Bezwaar huurverhoging

Verlaging huur aanvragen

Verdien je minder of heeft iemand in je huishouden een handicap of chronische ziekte? Dan kun je huurverlaging aanvragen. 

Verlaging huur aanvragen

Huur opzeggen

Ga je weg uit je woning? Zeg dan op tijd de huur op. We leggen stap voor stap uit hoe je dit doet.

Huur opzeggen

Bobbi het vogeltje

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
mijnHaagWonen is jouw persoonlijke omgeving om dingen te regelen en inzien voor je huurwoning. Je kunt hier:
  • Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
  • Een reparatieverzoek doen.
  • Je huur betalen.
  • Onder voorwaarden een belafspraak maken.
  • Een woningaanpassing aanvragen.
  • Post van Haag Wonen bekijken.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Vul het aanmeldformulier in. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Of bel ons op (070) 250 70 70.

Aanmeldformulier invullen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen

×

Spoedlijn minder goed bereikbaar
Onze spoedlijn is minder goed bereikbaar vanwege drukte op de lijn. Dat zorgt voor lange wachttijden. Het duurt daarom helaas even voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vooral vanaf de vrijdagmiddag en gedurende weekenden kunnen wachttijden oplopen. Hou hier rekening mee als je de spoedlijn belt.

Géén dringende spoed en kan je vraag of melding wachten?
Bel ons dan de eerstvolgende werkdag tijdens de normale openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Onze excuses voor het ongemak.