Huur betalen
Ieder maand betaal je huur voor je huurwoning. Dit kan automatisch. Zo betaal je makkelijk en op tijd. Lees hoe en wanneer je de huur betaalt.
Huurprijs
De huurprijs van een huurwoning bestaat uit verschillende kosten. Lees welke kosten dit zijn en hoe het werkt met het betalen van een voorschot.
Huurtoeslag
Huurtoeslag is geld dat de overheid geeft aan mensen die te weinig verdienen om de huur te betalen. Lees hoe het werkt.
Jaarlijkse aanpassing huurprijs
Ieder jaar bepalen we de huurprijs opnieuw. We leggen uit waarom dit is, wanneer de aanpassing ingaat en wat je kunt doen als je het er niet mee eens bent.
Bezwaar huurverhoging
Ben je het niet eens met de verhoging van de huurprijs? Maak dan bezwaar voor 1 juli.
Verlaging huur aanvragen
Verdien je minder of heeft iemand in je huishouden een handicap of chronische ziekte? Dan kun je huurverlaging aanvragen.
Huur opzeggen
Ga je weg uit je woning? Zeg dan op tijd de huur op. We leggen stap voor stap uit hoe je dit doet.
Vragen over mijnHaagWonen
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
- Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren.
- Je huur opzeggen.
- Overlast melden.
- Je betaalwijze en betaalgegevens aanpassen.
- Contact met ons opnemen.
Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?
Via mijnHaagWonen vraag je zelf jouw aanmeldgegevens aan. Je krijgt dan een e-mail met een naam en unieke code. Vul deze gegevens in samen met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Activeer je account door op de link in de bevestigingse-mail te klikken.
Ontvang je geen e-mail met aanmeldgegevens? Dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens van jou. Bel ons op(070) 250 70 70 zodat we samen jouw gegevens kunnen controleren.
Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ontvang je van ons geen sms met verificatiecode? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.
Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?
Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.
- Log in op mijnHaagWonen.
- Ga naar mijn gegevens.
- Klik op het potloodje.
- Verander je gegevens.
- Klik op het vinkje.
Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons.
Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?
Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens. Je gebruikt dus beiden hetzelfde account.
Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?
Via ‘Mijn contact’ op mijnHaagWonen klik je op het plusje naast ‘Contact opnemen’. Geef in je bericht aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.