Direct naar de content

Mijn situatie verandert

Je situatie kan veranderen. Hier lees je meer over samenwonen, uit elkaar gaan, verhuizen, huisdieren, je huis ruilen, huisbewaring of wat je moet doen bij overlijden.

Samenwonen

Ga je samenwonen of ben je getrouwd of geregistreerd partners geworden? Gefeliciteerd! Lees wat dit betekent voor je huurwoning.

Samenwonen

Uit elkaar

Ga je uit elkaar? En blijft één van jullie in de huurwoning wonen of ga je allebei verhuizen? Lees hoe je alles goed regelt voor je huurwoning.

Uit elkaar

Verhuizen

Krijg je een andere huurwoning, of ga je helemaal weg bij Haag Wonen? Dan heb je veel te regelen. Lees waar je allemaal aan moet denken.

Verhuizen

Verhuurdersverklaring aanvragen

Een verhuurdersverklaring is een verklaring van Haag Wonen over jou als huurder. Je hebt deze nodig als je een andere sociale huurwoning in regio Haaglanden of een andere regio krijgt aangeboden. 

Verhuurdersverklaring aanvragen

Iemand machtigen om je huurzaken te regelen

Heb je hulp nodig van een familielid, partner of iemand anders bij het regelen van je huurzaken? Met een volmacht geef je iemand toestemming dit namens jou te doen.

Iemand machtigen om je huurzaken te regelen

Bij overlijden

Is je partner, je ouder(s) of je huisgenoot overleden met wie je in huis woont? Dan komt er veel op je af. Lees wat je moet doen en hoe we je kunnen helpen.

Bij overlijden

Onderhuur en huisbewaring

Ga je een tijdje naar het buitenland? Of op proef samenwonen? Dan kun je huisbewaring regelen voor je huurwoning. Lees welke regels hiervoor gelden.

Onderhuur en huisbewaring

Huis ruilen

Wil je met iemand van huurwoning ruilen? Dat kan. Er gelden wel regels voor. We leggen uit hoe het werkt.

Huis ruilen

Huisdieren

Wil je een huisdier houden in je huurwoning? Dat mag. Er zijn wel regels en je huisdier mag geen overlast geven voor andere bewoners. Lees de regels.

Huisdieren

Aanpassing in huis (Wmo)

Wil je een aanpassing in je huurwoning aanvragen omdat je ziek bent of een beperking hebt (gekregen)? Dit kan via de gemeente. Lees hoe je dit doet.

Aanpassing in huis (Wmo)

Bobbi het vogeltje

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
mijnHaagWonen is jouw persoonlijke omgeving om dingen te regelen en inzien voor je huurwoning. Je kunt hier:
  • Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
  • Een reparatieverzoek doen.
  • Je huur betalen.
  • Onder voorwaarden een belafspraak maken.
  • Een woningaanpassing aanvragen.
  • Post van Haag Wonen bekijken.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Vul het aanmeldformulier in. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Of bel ons op (070) 250 70 70.

Aanmeldformulier invullen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen

×

Spoedlijn minder goed bereikbaar
Onze spoedlijn is minder goed bereikbaar vanwege drukte op de lijn. Dat zorgt voor lange wachttijden. Het duurt daarom helaas even voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vooral vanaf de vrijdagmiddag en gedurende weekenden kunnen wachttijden oplopen. Hou hier rekening mee als je de spoedlijn belt.

Géén dringende spoed en kan je vraag of melding wachten?
Bel ons dan de eerstvolgende werkdag tijdens de normale openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Onze excuses voor het ongemak.