Reparatie aanvragen
Is er iets kapot? Doe een reparatieverzoek.
Zelf klussen
Zelf klussen in je huurwoning mag. Let goed op wat je wel en niet mag aanpassen en volg de regels.
Service-abonnement
Een service-abonnement is heel handig. Dan doen wij voor €6,00 per maand (klein) onderhoud bij jou thuis.
Onderhoud door Haag Wonen
Wij zorgen dat je huurwoning mooi blijft. Lees wat we onderhouden en verbeteren.
Zelf onderhouden
Lees welk onderhoud in je woning je zelf doet.
Vragen over reparatie en onderhoud
Wat doe ik als ik niet tevreden ben over het onderhoud aan mijn woning?
Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.
Wanneer kan ik de Huurcommissie om hulp vragen?
- de hoogte van de huurprijs
- het onderhoud van je huurwoning
- de servicekosten
Er komt een monteur, maar ik ben ziek. Wat nu?
Heb je een afspraak met een monteur voor een reparatie, maar ben je ziek of heb je klachten die passen bij corona? Dan vinden we het fijn als je de afspraak verplaatst. Bel ons op (070) 250 70 70 en kies optie 1. Komt de monteur bij je en merkt deze dat je ziek bent? Dan kan de monteur er zelf voor kiezen om op een ander moment terug te komen.
Vragen over mijnHaagWonen
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
- Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren.
- Je huur opzeggen.
- Overlast melden.
- Je betaalwijze en betaalgegevens aanpassen.
- Contact met ons opnemen.
Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?
Via mijnHaagWonen vraag je zelf jouw aanmeldgegevens aan. Je krijgt dan een e-mail met een naam en unieke code. Vul deze gegevens in samen met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Activeer je account door op de link in de bevestigingse-mail te klikken.
Ontvang je geen e-mail met aanmeldgegevens? Dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens van jou. Bel ons op(070) 250 70 70 zodat we samen jouw gegevens kunnen controleren.
Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ontvang je van ons geen sms met verificatiecode? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.
Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?
Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.
- Log in op mijnHaagWonen.
- Ga naar mijn gegevens.
- Klik op het potloodje.
- Verander je gegevens.
- Klik op het vinkje.
Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons.
Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?
Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens. Je gebruikt dus beiden hetzelfde account.
Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?
Via ‘Mijn contact’ op mijnHaagWonen klik je op het plusje naast ‘Contact opnemen’. Geef in je bericht aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.