Direct naar de content

Reparatie en onderhoud

Is er iets kapot? Of wil je weten of je iets zelf moet maken of dat wij het voor je doen? Hier lees je alles over reparatie, onderhoud en zelf klussen.

Reparatie aanvragen

Is er iets kapot? Doe een reparatieverzoek.

Reparatie aanvragen

Zelf klussen

Zelf klussen in je huurwoning mag. Let goed op wat je wel en niet mag aanpassen en volg de regels.

Zelf klussen

Service-abonnement

Een service-abonnement is heel handig. Dan doen wij voor €6,00 per maand (klein) onderhoud bij jou thuis. 

Service-abonnement

Onderhoud door Haag Wonen

Wij zorgen dat je huurwoning mooi blijft. Lees wat we onderhouden en verbeteren.

Onderhoud door Haag Wonen

Zelf onderhouden

Lees welk onderhoud in je woning je zelf doet. 

Zelf onderhouden

Bobbi het vogeltje

Vragen over reparatie en onderhoud

Wat doe ik als ik niet tevreden ben over het onderhoud aan mijn woning?

Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.

mijnHaagWonen

Wanneer kan ik de Huurcommissie om hulp vragen?
De Huurcommissie kan je helpen als je het met ons niet eens bent over:
  • de hoogte van de huurprijs
  • het onderhoud van je huurwoning
  • de servicekosten
Nadat je de Huurcommissie om hulp hebt gevraagd, geven zij een antwoord waaraan jij en Haag Wonen zich moeten houden. Als de Huurcommissie je geen gelijk geeft, betaal je een kleine vergoeding. Je leest meer over wat de Huurcommissie kan doen op de website van de Huurcommissie.
Er komt een monteur, maar ik ben ziek. Wat nu?

Heb je een afspraak met een monteur voor een reparatie, maar ben je ziek of heb je klachten die passen bij corona? Dan vinden we het fijn als je de afspraak verplaatst. Bel ons op (070) 250 70 70 en kies optie 1. Komt de monteur bij je en merkt deze dat je ziek bent? Dan kan de monteur er zelf voor kiezen om op een ander moment terug te komen.

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
mijnHaagWonen is jouw persoonlijke omgeving om dingen te regelen en inzien voor je huurwoning. Je kunt hier:
  • Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
  • Een reparatieverzoek doen.
  • Je huur betalen.
  • Onder voorwaarden een belafspraak maken.
  • Een woningaanpassing aanvragen.
  • Post van Haag Wonen bekijken.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Vul het aanmeldformulier in. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Of bel ons op (070) 250 70 70.

Aanmeldformulier invullen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen