Direct naar de content

Reparatie en onderhoud

Is er iets kapot? Of wil je weten of je iets zelf moet maken of dat wij het voor je doen? Hier lees je alles over reparatie, onderhoud en zelf klussen.

Reparatie aanvragen

Is er iets kapot? Doe een reparatieverzoek.

Reparatie aanvragen

Zelf klussen

Zelf klussen in je huurwoning mag. Let goed op wat je wel en niet mag aanpassen en volg de regels.

Zelf klussen

Service-abonnement

Een service-abonnement is heel handig. Dan doen wij voor €6,00 per maand (klein) onderhoud bij jou thuis. 

Service-abonnement

Onderhoud door Haag Wonen

Wij zorgen dat je huurwoning mooi blijft. Lees wat we onderhouden en verbeteren.

Onderhoud door Haag Wonen

Zelf onderhouden

Lees welk onderhoud in je woning je zelf doet. 

Zelf onderhouden

Bobbi het vogeltje

Vragen over reparatie en onderhoud

Wat doe ik als ik niet tevreden ben over het onderhoud aan mijn woning?

Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.

mijnHaagWonen

Wanneer kan ik de Huurcommissie om hulp vragen?
De Huurcommissie kan je helpen als je het met ons niet eens bent over:
  • de hoogte van de huurprijs
  • het onderhoud van je huurwoning
  • de servicekosten
Nadat je de Huurcommissie om hulp hebt gevraagd, geven zij een antwoord waaraan jij en Haag Wonen zich moeten houden. Als de Huurcommissie je geen gelijk geeft, betaal je een kleine vergoeding. Je leest meer over wat de Huurcommissie kan doen op de website van de Huurcommissie.
Er komt een monteur, maar ik ben ziek. Wat nu?

Heb je een afspraak met een monteur voor een reparatie, maar ben je ziek of heb je klachten die passen bij corona? Dan vinden we het fijn als je de afspraak verplaatst. Bel ons op (070) 250 70 70 en kies optie 1. Komt de monteur bij je en merkt deze dat je ziek bent? Dan kan de monteur er zelf voor kiezen om op een ander moment terug te komen.

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
Met mijnHaagWonen heb je altijd en overal inzicht in je gegevens, contracten en betalingen. Ook kun je veel zaken regelen op het moment dat het jou uitkomt. Bijvoorbeeld:
  • Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren.
  • Je huur opzeggen.
  • Overlast melden.
  • Je betaalwijze en betaalgegevens aanpassen.
  • Contact met ons opnemen.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Via mijnHaagWonen vraag je zelf jouw aanmeldgegevens aan. Je krijgt dan een e-mail met een naam en unieke code. Vul deze gegevens in samen met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Activeer je account door op de link in de bevestigingse-mail te klikken.

Ontvang je geen e-mail met aanmeldgegevens? Dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens van jou. Bel ons op(070) 250 70 70 zodat we samen jouw gegevens kunnen controleren.

Aanmeldgegevens ontvangen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.

Ontvang je van ons geen sms met verificatiecode? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.

 

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens. Je gebruikt dus beiden hetzelfde account.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via ‘Mijn contact’ op mijnHaagWonen klik je op het plusje naast ‘Contact opnemen’. Geef in je bericht aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen