Direct naar de content

Betalingsherinnering

Huur niet op tijd betaald? We herinneren je hieraan met een e-mail of brief. Lees wat je in dat geval doet.

Heb je de huur niet op tijd betaald? We helpen je herinneren met een e-mail. Hebben we je e-mailadres nog niet? Dan krijg je de betalingsherinnering als brief in de brievenbus. Vergeet je vaker om op tijd te betalen? Kijk eens hoe je automatisch kunt betalen. Zo betaal je altijd op tijd. 

Hoe je betaalt via de betalingsherinnering

Gebruik de knop in de e-mail om snel en makkelijk alsnog je huur te betalen. Brief gekregen? Scan met je mobiele telefoon de QR-code in de brief om meteen met iDEAL te betalen. Kun je de QR-code niet scannen? Maak zelf de huur aan ons over.

Hoe maak ik geld over op jullie rekening?

Je kunt altijd via bankoverschrijving geld overmaken op onze rekening. Handig, wanneer je geen automatische incasso wilt. Gebruik dit rekeningnummer:

NL53 BNGH 0285 1139 25 op naam van Woningstichting Haag Wonen

Schrijf altijd duidelijk om welk bedrag het gaat en zet je contractnummer en adres er ook bij. Heb je een betalingsherinnering gekregen? Zet dan het betalingskenmerk uit de betalingsherinnering en je adres erbij.

Betalingsherinnering per e-mail krijgen

Wil je voortaan je betalingsherinnering per e-mail krijgen? Zet je e-mailadres bij je contactgegevens in mijnHaagWonen. Of stuur ons een e-mail met je naam, adres en het e-mailadres waarop je de betalingsherinnering wilt krijgen. Stuur deze e-mail naar .

mijnHaagWonen

E-mail met betaallink krijgen

Je kunt ook elke maand een e-mail krijgen met daarin een betaallink. Vul hiervoor het formulier Aanmelden voor e-mail met betaallink in. Zo betaal je voortaan elke maand je huur op tijd.

Meld je aan

Als je al hebt betaald

Heb je al betaald? Kijk of je de huur naar het goede rekeningnummer hebt overgemaakt. Is dit zo? Waarschijnlijk is de betaling nog onderweg. Je hoeft verder niets te doen.

Als je niet kunt betalen

Lukt het niet om te betalen? Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.

mijnHaagWonen

Als je niet reageert op de betalingsherinnering

Als je niets doet nadat je een betalingsherinnering krijgt, sturen we nog een herinnering. Betaal je nog niet? Dan komt er een deurwaarder bij je thuis. Dit kost je veel extra geld. Dat is natuurlijk heel jammer. Betaal daarom direct nadat je een herinnering krijgt, of neem contact met ons op als je niet kunt betalen.  

Bobbi het vogeltje

Vragen over post van Haag Wonen

Ik krijg een brief voor iemand anders, wat nu?
Krijg je een brief van ons voor iemand die niet op jouw adres woont? Stuur de brief dan aan ons terug. Dit doe je zo:
  • Zet met pen een kruis door de adresgegevens.
  • Schrijf op de brief ‘Retour afzender’.
  • Stop de post in een oranje brievenbus of breng het naar een PostNL-punt.
Verder hoef je niets te doen.

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
Met mijnHaagWonen heb je altijd en overal inzicht in je gegevens, contracten en betalingen. Ook kun je veel zaken regelen op het moment dat het jou uitkomt. Bijvoorbeeld:
  • Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren.
  • Je huur opzeggen.
  • Overlast melden.
  • Je betaalwijze en betaalgegevens aanpassen.
  • Contact met ons opnemen.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Via mijnHaagWonen vraag je zelf jouw aanmeldgegevens aan. Je krijgt dan een e-mail met een naam en unieke code. Vul deze gegevens in samen met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Activeer je account door op de link in de bevestigingse-mail te klikken.

Ontvang je geen e-mail met aanmeldgegevens? Dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens van jou. Bel ons op(070) 250 70 70 zodat we samen jouw gegevens kunnen controleren.

Aanmeldgegevens ontvangen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.

Ontvang je van ons geen sms met verificatiecode? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.

 

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens. Je gebruikt dus beiden hetzelfde account.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via ‘Mijn contact’ op mijnHaagWonen klik je op het plusje naast ‘Contact opnemen’. Geef in je bericht aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen