Direct naar de content

Betalingsherinnering

Huur niet op tijd betaald? We herinneren je hieraan met een e-mail of brief. Lees wat je in dat geval doet.

Heb je de huur niet op tijd betaald? We helpen je herinneren met een e-mail. Hebben we je e-mailadres nog niet? Dan krijg je de betalingsherinnering als brief in de brievenbus. Vergeet je vaker om op tijd te betalen? Kijk eens hoe je automatisch kunt betalen. Zo betaal je altijd op tijd. 

Hoe je betaalt via de betalingsherinnering

Gebruik de knop in de e-mail om snel en makkelijk alsnog je huur te betalen. Brief gekregen? Scan met je mobiele telefoon de QR-code in de brief om meteen met iDEAL te betalen. Kun je de QR-code niet scannen? Maak zelf de huur aan ons over.

Hoe maak ik geld over op jullie rekening?

Je kunt altijd via bankoverschrijving geld overmaken op onze rekening. Handig, wanneer je geen automatische incasso wilt. Gebruik dit rekeningnummer:

NL53 BNGH 0285 1139 25 op naam van Woningstichting Haag Wonen

Schrijf altijd duidelijk om welk bedrag het gaat en zet je contractnummer en adres er ook bij. Heb je een betalingsherinnering gekregen? Zet dan het betalingskenmerk uit de betalingsherinnering en je adres erbij.

Betalingsherinnering per e-mail krijgen

Wil je voortaan je betalingsherinnering per e-mail krijgen? Zet je e-mailadres bij je contactgegevens in mijnHaagWonen. Of stuur ons een e-mail met je naam, adres en het e-mailadres waarop je de betalingsherinnering wilt krijgen. Stuur deze e-mail naar .

mijnHaagWonen

E-mail met betaallink krijgen

Je kunt ook elke maand een e-mail krijgen met daarin een betaallink. Vul hiervoor het formulier Aanmelden voor e-mail met betaallink in. Zo betaal je voortaan elke maand je huur op tijd.

Meld je aan

Als je al hebt betaald

Heb je al betaald? Kijk of je de huur naar het goede rekeningnummer hebt overgemaakt. Is dit zo? Waarschijnlijk is de betaling nog onderweg. Je hoeft verder niets te doen.

Als je niet kunt betalen

Lukt het niet om te betalen? Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.

mijnHaagWonen

Als je niet reageert op de betalingsherinnering

Als je niets doet nadat je een betalingsherinnering krijgt, sturen we nog een herinnering. Betaal je nog niet? Dan komt er een deurwaarder bij je thuis. Dit kost je veel extra geld. Dat is natuurlijk heel jammer. Betaal daarom direct nadat je een herinnering krijgt, of neem contact met ons op als je niet kunt betalen.  

Bobbi het vogeltje

Vragen over post van Haag Wonen

Ik krijg een brief voor iemand anders, wat nu?
Krijg je een brief van ons voor iemand die niet op jouw adres woont? Stuur de brief dan aan ons terug. Dit doe je zo:
  • Zet met pen een kruis door de adresgegevens.
  • Schrijf op de brief ‘Retour afzender’.
  • Stop de post in een oranje brievenbus of breng het naar een PostNL-punt.
Verder hoef je niets te doen.

Vragen over mijnHaagWonen

Vragen over mijnHaagWonen? Hier lees je het antwoord.
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Volg onderstaande stappen om je wachtwoord of inlognaam te veranderen in mijnHaagWonen.
1. Log in op mijnHaagWonen.
2. Ga naar je gegevens.
3. Klik op het potloodje.
4. Verander je wachtwoord.
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
mijnHaagWonen is jouw persoonlijke omgeving om dingen te regelen en inzien voor je huurwoning. Je kunt hier:
  • Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
  • Een reparatieverzoek doen.
  • Je huur betalen.
  • Onder voorwaarden een belafspraak maken.
  • Een woningaanpassing aanvragen.
  • Post van Haag Wonen bekijken.

mijnHaagWonen

Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?

Vul het aanmeldformulier in. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Of bel ons op (070) 250 70 70.

Aanmeldformulier invullen

Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?

Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.

Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?

Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.

  1. Log in op mijnHaagWonen.
  2. Ga naar mijn gegevens.
  3. Klik op het potloodje.
  4. Verander je gegevens.
  5. Klik op het vinkje.

Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.

mijnHaagWonen

Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?

Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.

Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?

Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.

mijnHaagWonen

×

Spoedlijn minder goed bereikbaar
Onze spoedlijn is minder goed bereikbaar vanwege drukte op de lijn. Dat zorgt voor lange wachttijden. Het duurt daarom helaas even voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vooral vanaf de vrijdagmiddag en gedurende weekenden kunnen wachttijden oplopen. Hou hier rekening mee als je de spoedlijn belt.

Géén dringende spoed en kan je vraag of melding wachten?
Bel ons dan de eerstvolgende werkdag tijdens de normale openingstijden: maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.

Onze excuses voor het ongemak.