Huur betalen met automatische incasso
Met automatische incasso schrijven wij iedere maand het huurbedrag van je rekening af. Dit doen we op de eerste werkdag van de maand. Zo vergeet je nooit meer de huur over te maken. Zorg je dat er genoeg geld op je rekening staat?
Als je kiest voor automatische incasso, geef je ons eerst toestemming. Vul daarvoor het machtigingsformulier in en stuur het naar ons. De automatische incasso stopt wanneer je de huur opzegt of wanneer je kiest voor een andere manier van betalen.
Huur betalen op mijnHaagWonen
Zelf de huur makkelijk online overmaken kan op mijnHaagWonen:
- Log in
- Kies voor Mijn betaling
- Gebruik de betaalknop om via iDEAL te betalen
Wij krijgen het geld meteen binnen en je betaalt altijd precies het goede bedrag.
Huur betalen met betaallink via e-mail
Wil je je huur overmaken zonder in te loggen? Kies voor een betaallink via e-mail. Je ontvangt iedere maand een e-mail met een link om via iDEAL te betalen.

Vragen over huur betalen
Ik kan mijn huur niet betalen. Wat nu?
Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.
Hoe geef ik een ander rekeningnummer door?
Vul het formulier Rekeningnummer doorgeven in en stuur het naar ons.
Dan schrijven wij je huur van het goede rekeningnummer af.
Waarom krijg ik een betalingsherinnering?
Heb je de huur niet op tijd betaald? Dan krijg je van ons een betalingsherinnering per e-mail of een brief. Op de pagina Betalingsherinnering staat wat je in dit geval doet.
Mijn inkomen wordt (veel) lager, wat nu?
Op onze pagina over verlaging van je huur lees je hoe je huurverlaging aanvraagt. Ook kun je huurtoeslag aanvragen. Heb je hulp nodig? Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70.
We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.
Vragen over mijnHaagWonen
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
- Je persoonlijke gegevens aanpassen en inzien.
- Een reparatieverzoek doen.
- Je huur betalen.
- Onder voorwaarden een belafspraak maken.
- Een woningaanpassing aanvragen.
- Post van Haag Wonen bekijken.
Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?
Vul het aanmeldformulier in. Je ontvangt je inloggegevens per e-mail. Of bel ons op (070) 250 70 70.
Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?
Ben je je wachtwoord of gebruikersnaam van mijnHaagWonen vergeten? Of lukt het door iets anders niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op. Bel naar (070) 250 70 70.
Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?
Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.
- Log in op mijnHaagWonen.
- Ga naar mijn gegevens.
- Klik op het potloodje.
- Verander je gegevens.
- Klik op het vinkje.
Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons. Als we je mailen of bellen doen we dat daarheen.
Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?
Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens.
Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?
Via de tegel Mijn contact op mijnHaagWonen kies je voor Contact opnemen. Geef in je berichtje aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.