Huur betalen met automatische incasso
Met automatische incasso schrijven wij iedere maand het huurbedrag van je rekening af. Dit doen we op de eerste werkdag van de maand. Zo vergeet je nooit meer de huur over te maken. Zorg je dat er genoeg geld op je rekening staat?
Als je kiest voor automatische incasso, geef je ons eerst toestemming. Vul daarvoor het machtigingsformulier in en stuur het naar ons. De automatische incasso stopt wanneer je de huur opzegt of wanneer je kiest voor een andere manier van betalen.
Huur betalen op mijnHaagWonen
Zelf de huur makkelijk online overmaken kan op mijnHaagWonen:
- Log in
- Kies voor Mijn betaling
- Gebruik de betaalknop om via iDEAL te betalen
Wij krijgen het geld meteen binnen en je betaalt altijd precies het goede bedrag.
Huur betalen met betaallink via e-mail
Wil je je huur overmaken zonder in te loggen? Kies voor een betaallink via e-mail. Je ontvangt iedere maand een e-mail met een link om via iDEAL te betalen.
Makkelijk je betaalgegevens aanpassen
Pas je betaalwijze of bankrekeningnummer makkelijk aan via mijnHaagWonen onder ‘Betaalgegevens wijzigen’ in ‘Mijn betalingen’.
Vragen over huur betalen
Ik kan mijn huur niet betalen. Wat nu?
Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.
Hoe geef ik een ander rekeningnummer door?
Vul het formulier Rekeningnummer doorgeven in en stuur het naar ons.
Dan schrijven wij je huur van het goede rekeningnummer af.
Waarom krijg ik een betalingsherinnering?
Heb je de huur niet op tijd betaald? Dan krijg je van ons een betalingsherinnering per e-mail of een brief. Op de pagina Betalingsherinnering staat wat je in dit geval doet.
Mijn inkomen wordt (veel) lager, wat nu?
Op onze pagina over verlaging van je huur lees je hoe je huurverlaging aanvraagt. Ook kun je huurtoeslag aanvragen. Heb je hulp nodig? Neem contact op met ons via mijnHaagWonen of bel ons op (070) 250 70 70. We bespreken wat er aan de hand is en hoe wij je kunnen helpen.
Vragen over mijnHaagWonen
Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam van mijnHaagWonen?
Wat kan ik regelen op mijnHaagWonen?
- Een reparatieverzoek indienen en de afspraak wijzigen of annuleren.
- Je huur opzeggen.
- Overlast melden.
- Je betaalwijze en betaalgegevens aanpassen.
- Contact met ons opnemen.
Hoe meld ik me aan voor mijnHaagWonen?
Via mijnHaagWonen vraag je zelf jouw aanmeldgegevens aan. Je krijgt dan een e-mail met een naam en unieke code. Vul deze gegevens in samen met je eigen e-mailadres en wachtwoord. Activeer je account door op de link in de bevestigingse-mail te klikken.
Ontvang je geen e-mail met aanmeldgegevens? Dan hebben wij misschien niet de juiste gegevens van jou. Bel ons op(070) 250 70 70 zodat we samen jouw gegevens kunnen controleren.
Het lukt mij niet om in te loggen op mijnHaagWonen. Wat nu?
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Zorg ervoor dat ‘Caps Lock’ op het toetsenbord niet aanstaat. Probeer de pagina te verversen of log uit en weer in. Wis de browsercache en cookies. Gebruik een andere webbrowser of apparaat. Lukt het nog steeds niet of heb je hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. We helpen je graag verder.
Ontvang je van ons geen sms met verificatiecode? Neem contact met ons op via info@haagwonen.nl of bel (070) 250 70 70. Samen met jou controleren we naar welk telefoonnummer de sms is verstuurd. Klopt het nummer niet? Dan passen we het direct aan.
Mijn persoonlijke gegevens op mijnHaagWonen kloppen niet. Wat nu?
Het is belangrijk dat je gegevens op mijnHaagWonen kloppen. Verandert je e-mailadres, telefoonnummer of je mobiele nummer? Zet dit zelf makkelijk en snel in mijnHaagWonen.
- Log in op mijnHaagWonen.
- Ga naar mijn gegevens.
- Klik op het potloodje.
- Verander je gegevens.
- Klik op het vinkje.
Nu zijn je gegevens aangepast. Je gegevens zijn ook aangepast bij ons.
Hoe krijgt mijn partner toegang tot mijnHaagWonen?
Een account op mijnHaagWonen is alleen voor de hoofdhuurder. Je partner kan geen eigen account voor mijnHaagWonen krijgen. Je partner kan inloggen met jouw gegevens. Je gebruikt dus beiden hetzelfde account.
Ik heb een tip voor mijnHaagWonen. Hoe geef ik dat door?
Via ‘Mijn contact’ op mijnHaagWonen klik je op het plusje naast ‘Contact opnemen’. Geef in je bericht aan wat je is opgevallen, welke verbetering je zou willen zien of wat er misgaat.