Direct naar de content

28 mei 2025

mijnHaagWonen 3 t/m 16 juni niet bereikbaar

Bobbi het vogeltje

Wij gaan gebruikmaken van een nieuw systeem voor onze administratie. Om over te stappen naar het nieuwe systeem sluiten we het huidige systeem twee weken af.

Dit is nodig voor een goede overgang. Hierdoor is onze dienstverlening tijdelijk anders dan je van ons gewend bent. Inloggen op het klantportaal mijnHaagWonen is tijdelijk niet mogelijk.

Van 3 juni tot en met 16 juni kunnen wij niet in onze systemen werken
Dit betekent dat wij de administratie deze dagen niet bijwerken. Ook kunnen we niet al jouw gegevens bekijken.

Onze klantenservice is gewoon bereikbaar
Wil je een reparatie doorgeven? Neem dan contact met ons op via de telefoon of e-mail. Ook voor een vraag of verzoek kun je ons bellen of mailen. Hou er rekening mee dat we tot en met 16 juni niet al jouw gegevens kunnen inzien.

Dit betekent onder andere;

Het is niet mogelijk tussen 3 en 16 juni een betalingsregeling af te spreken
Neem contact met ons op ná 16 juni. Dan kijken we wat er mogelijk is.

Heb je te maken met een deurwaarder?
Wij vragen jou dan in alle gevallen contact op te nemen met jouw deurwaarder.

Het afrekenen van de service- en stookkosten kan iets later zijn
Onze huurders ontvangen elk jaar vóór de maand juli een eindrekening voor service- en stookkosten. Door de onderbreking van twee weken is het mogelijk dat wij een vertraging oplopen.

We zijn te bereiken op 070 250 70 70 of info@haagwonen.nl
Op maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur. En vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur. Buiten deze openingstijden zijn wij alleen bereikbaar voor spoedgevallen via ons telefoonnummer.